Четвер, 09.05.2024
Красилівський районний методичний кабінет
Красилівський РМК
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чи сприяє школа розвитку творчих здібностей Вашої дитини?
Всього відповідей: 212
Пошук












Соціальні закладки
 
Головна » 2015 » Жовтень » 13 » Відбулася нарада заступників з навчально-виховної роботи ЗОШ району
12:48
Відбулася нарада заступників з навчально-виховної роботи ЗОШ району

 

7 жовтня 2015 року відбулася нарада заступників з навчально-виховної роботи загальноосвітніх  навчальних закладів Красилівського району, на якій обговорювалися такі питання:

1.Інноваційні форми  методичної роботи в школі – запорука підвищення рівня педагогічної майстерності та професійного розвитку педагогічних працівників.

 2.Алгоритм  роботи заступника з питання організації атестації педагогічних працівників у 2015-2016н.р.

 3. Про участь педагогів у фахових конкурсах. Конкурс « Вчитель року-2016».

 4.Про проведення  учнівських олімпіад з базових предметів у 2015-2016н.р.

Завідувач РМК Глущук Н.С. відзначила, що одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. До творчості вчителя спонукає й сьогоднішній  учень — розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Отже, наразі необхідно формувати тип учителя-новатора, справжнього фахівця. Успіх навчально-виховного процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він будувати стосунки з учнями на принципах гуманізму. Дійсність вимагає позбутися звичних установок, шукати нові форми спілкування як з учнями, як і з їхніми  родинами, так із вчителями. Один із таких підходів — застосування інноваційних технологій організації науково-методичної роботи. У роботі з вчителями заступники використовують як традиційні, так і нетрадиційні форми роботи.

Питання використання інноваційних форм методичної роботи у школі є надзвичайно актуальним, тому було винесено на нараду заступників з навчально-виховної роботи. Теоретична частина була представлена панорамою новітніх форм, практична – була проведена у формі інтеракції. Заступник з навчально-виховної роботи Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 ім. П.Кізюна Жибак Л.Б. провела  методичний  ринг «Сучасний урок в практиці вчителя майстра». Було утворено 3 групи, кожна група обрала лідера, назву та девіз або вчительське кредо. Під час розминки «Мозковий штурм» учасники повинні були назвати характерні ознаки сучасного уроку, які починаються на певну букву: С-У-Ч-А-С-НИЙ У-Р-О-К.   У І раунді «Естафета» перевірялися  теоретичні знання із знання нестандартних форм уроків. У ІІ раунді «Методична скарбничка» учасникам пропонувалися графічні зображення і назви моделей навчання. Завдання полягало у тому, щоб встановити відповідності між ними, вибрати  методи навчання, властиві даній моделі навчання: пасивній, активній та інтерактивній. У ІІІ раунді «Піраміда навчання» учасникам дали шаблон піраміди, в який вони повинні вписати поняття за їх значимістю у засвоєнні матеріалу: читання, демонстрація, практика через дію, лекція, відео- аудіоматеріали, дискусійні групи, навчання інших.

(У 80-их роках ХХ століття американським Національним тренінговим центром було проведено дослідження, результати якого відображені у схемі, що отримала назву «Піраміда навчання»:

Лекція - 5% засвоєння

Читання - 10% засвоєння

Відео-аудіо матеріали - 20% засвоєння

Демонстрація - 30% засвоєння

Дискусійні групи - 50% засвоєння

Практика через дію - 75% засвоєння

Навчання інших - 90% засвоєння

З піраміди видно, що найменших результатів можна досягти за умов пасивного навчання, середніх - за умов інтерактивного (тобто взаємодії, діалогу, а найбільших - за умов, коли кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, коли учень негайно застосовуватиме знання.)

Група експертів оцінювали колективний настрій творчих груп, цікаві запитання, культуру мовлення, вміння передавати досвід роботи.

 Ця форма роботи була запропонована заступникам  для проведення у навчальних закладах  з метою  створення здорового мікроклімату в школі; підвищення професійної компетентності учителів, їх творчого зростання, прагнення до пошуку, дослідження, успіху; бажання творчо зростати та самовдосконалюватися.

Методист РМК Мельник Н.О. актуалізувала питання організації роботи атестаційних комісій, порядку та термінів організації атестації педагогічних працівників   у 2015-2016 н. р.; ознайомила з документами: наказом Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації від 17.09.2015 №393-но “ Про атестацію педагогічних працівників освітніх закладів області у 2015/2016 н.р.”, наказом Управління освіти, молоді та спорту Красилівської райдержадміністрації  від 17.09.2015 №304-к “ Про  створення атестаційної комісії  та атестацію педагогічних працівників освітніх закладів району у 2015/2016 н.р.”.

 Заступників було ознайомлено з порядком  проведення районного етапу конкурсу «Вчитель року»; особливостями  проведення Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2015-2016 н.р. та з наказом  МОН України від 07.09.2015р.№915 “ Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з  навчальних предметів у 2015-2016 навчальному році”, наказом Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації від 30.09.2015 №413-од, наказом Управління освіти, молоді і спорту Красилівської райдержадміністрації від 02.10.2015 №201.

Заступники з навчально-виховної роботи отримали рекомендації щодо ведення шкільної документації з питання атестації педагогічних працівників у 2015-2016 н.р та здійснення інформаційно-звітної  діяльності за підсумками І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Фото...

 

Переглядів: 532 | Додав: metodyst | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2024

Для слабозорих

ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ РОЗМІРУ ТЕКСТУ НАТИСНІТЬ ОДНОЧАСНО КНОПКИ "CTRL" ТА "+" НА КЛАВІАТУРІ

Корисні посилання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031