З метою підвищення загальнокультурного та психолого-педагогічного рівнів розвитку особистості заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи 12 жовтня проведено сумісне засідання РМК та РЦППСР, на якому були присутні: завідувач РМК Глущук Н.С., директор РЦППСР Слободян І.І., методист РЦППСР Паламарчук М.В., заступники з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Красилівського району. Засідання проведено на тему: «Психолого-педагогічний супровід моніторингу навчально-виховної діяльності педагогів шкіл району у сучасних умовах розвитку освітніх процесів».
Заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи працювали у двох комітетах, обговорювали проблеми, актуальні питання та шляхи впровадження у практику школи:
1. Забезпечення системного підходу до організації науково-методичної роботи у школі: психолого-педагогічні та управлінські аспекти.
2.Психолінгвістичний ракурс поняття «обдарованість» та проблема підтримки обдарованих дітей у навчально-виховному закладі.
Кураторами комітетів були: директор РЦППСР Слободян І.І., методист РЦППСР Паламарчук М.В., завідувач РМК Глущук Н.С.
Заступники з навчально-виховної роботи у першому комітеті розширили понятійний апарат з питання організації науково-методичної роботи у школі, навчання технологій і засобів досягнення мети, поповнили свої знання щодо змісту освіти, теоретичними та практичними засадами організації навчально-виховного процесу.
Заступники з навчально-виховної роботи ознайомилися з нормативно-правовим забезпеченням організації навчально-виховного процесу в умовах переходу на новий зміст, структуру навчання, з шляхами стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників, станом володіння вчителями основами освітнього менеджменту.
Заступники отримали можливість підвищити свій фаховий рівень, розглянути ключові моменти щодо здійснення управління навчально-виховним процесом. На засіданні актуалізовано питання побудови методичної роботи ЗНЗ на основі системного підходу та принципів неперервності освіти педагогічних працівників, глибокому вивченні та аналізі результативності навчально – виховного процесу, рівня професійної підготовки вчителів .
Згідно з планом роботи комітетів проведено діагностику, міні-лекції, дискусію під час засідання круглого столу. Заступникам з НВР у другому комітеті було створено умови для розтотожнення понять «обдарований учень» та «учень-відмінник», побудовано психологічний портрет даних категорій учнів. Під час засідання було піднято проблему швидкого згасання прояву обдарувань у старшій ланці школи, проблему відсутності сімейно-педагогічної підтримки обдарованості у середній та старшій ланках школи, виокремлено основоположні принципи педагогічного супроводу обдарованих учнів. На завершення роботи одного із комітетів було проведено підсумкову діагностику – тест «Менеджмент навчального закладу», який учасники у двох командах вирішували з допомогою колективного розуму. Комітетом №2 прийнято резолюцію:
1.Провести методичне об’єднання учителів-предметників з питань забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку обдарованих дітей.
2.Активізувати роботу з підготовки учнів до написання наукових робіт у районну та обласну філії Малої академії наук України.
Усі учасники відзначили високий рівень проведеного методичного заходу. Районний методичний кабінет висловлює подяку РЦППСР за підготовку та проведення спільного засідання.
Фото...
|