Четвер, 02.05.2024
Красилівський районний методичний кабінет
Красилівський РМК
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чи сприяє школа розвитку творчих здібностей Вашої дитини?
Всього відповідей: 212
Пошук












Соціальні закладки
 
Головна » 2015 » Березень » 31

31 березня в Печеській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум учителів світової літератури. Гостинно зустрічали філологів району учні школи. З вітальним словом та повідомленням про історію навчального закладу до присутніх звернулася директор Паращук Т.П.

«Як змінити зміст уроку, щоб навчання стало цікавим» -  це одне із ключових питань семінару, з’ясуванню якого було підпорядковано засідання круглого столу, де з презентаціями власного досвіду виступили Рибачук Л.Л. (Севрюківська ЗОШ І-ІІІ ст.) та Ісрафілова Ю.С. (Закриницька ЗОШ І-ІІ ст.). Чітко структурованим та добре продуманим, глибоко емоційним був інтегрований урок зі світової та української літератури «Компаративний аналіз змісту новел О.Генрі «Останній листок» та В.Стефаника «Кленові листки» (учитель Поліщук М. Ю.). Багато нової,  цікавої інформації про зв’язок світових письменників з Україною учні та гості школи почерпнули під час презентаційного засідання літературної вітальні.

Красилівський РМК висловлює вдячність адміністрації Печеської ЗОШ  І-ІІІ ст. за змістовну підготовку семінару.

Фото дивіться тут...

Просмотров: 455 | Добавил: metodyst | Дата: 31.03.2015

26 березня 2015 року на базі Красилівського НВК відбувся семінар-практикум учителів початкових класів загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів на тему «Використання форм і методів інтерактивних технологій на уроках в початкових класах». З планом проведення семінару-практикуму можна ознайомитися тут. Керівництво роботою семінару-практикуму здійснювала методист райметодкабінету з початкової освіти З.С.Абельчук.

У пошуках шляхів найбільш ефективного використання структури уроків різних типів особливе значення набуває форма організації навчальної діяльності учнів на уроці. У педагогічній літературі та шкільній практиці поширені три такі форми: фронтальна, індивідуальна і групова. Перша передбачає спільні дії учнів класу під керівництвом учителя; друга – самостійну роботу кожного учня окремо; групова - учні працюють в групах з 3-6 чоловік або парами.

Формування компетентностей учнів зумовлене не тільки реалізацією відповідного оновленого змісту освіти, але й адекватних методів і технологій навчання. Перелік цих методів є досить широким, їх можливості різноплановими. На сьогодні, визначальними завданнями школи є:

-створення умов для розви ... Читати далі »

Просмотров: 422 | Добавил: metodyst | Дата: 31.03.2015

Copyright MyCorp © 2024

Для слабозорих

ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ РОЗМІРУ ТЕКСТУ НАТИСНІТЬ ОДНОЧАСНО КНОПКИ "CTRL" ТА "+" НА КЛАВІАТУРІ

Корисні посилання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031