15 березня в Українському гуманітарному ліцеї Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка відбувся Всеукраїнський семінар за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл». Перед учасниками семінару виступила Сазоненко Г.С., кандидат педагогічних наук, Народний учитель України, директор авторського інноваційного столичного закладу. Семінар проводила доктор педагогічних наук, професор Мариновська О.Я. – завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківсьго ОІППО. Хмельниччину на семінарі презентували: автор цих рядків та Безкоровайна Г.П., директор Ленковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівської районної ради – розкривала зміст моделі «Школа – село», модель «Школи козацької педагогіки висвітлила Руса Т.В., директор Пасічнянського НВК «ЗОШ-ІІІ ступенів – технологічний ліцей» Старосинявського району. Представництво освітян від нашого краю очолила методист Хмельницького ОІППО Орловська Н.М., координатор проекту «Авторська школа» у нашому регіоні, автор моделі «Школа толерантності». Під час семінару відбувалися гарячі дискусії, плідний обмін думками між науковцями та практиками, не обійшлось, звичайно, без гумору і навіть казок:
« - На планету Середня Освіта висадились прибульці - Учитель і Учень та відчули, що в надрах Середньої Освіти проходять бурхливі тектонічно-вулканічні процеси. І стали вони викликати життєдайний Дощ Інновацій, щоб окропив він Учителя, Учня і ґрунт взаємодії між ними. І хлинув дощ на Учителя, Учня і на ґрунт суб’єкт-суб’єктних відносин між ними. І випав з дощем метеорит, названий Моніторингом. І розсипався Моніторинг на три частини – на Учителя, на Учня і на інтерактивний простір між ними. І розпочали Учень і Учитель проектувати свій власний Мікрокосмос, щоб згодом піднятися до безмежних галактик Макрокосмосу. І стала їм у пригоді майстерня людинотворення – ІНТЕРАКТИВНА ШКОЛА».
Структурно-функціональна модель Школи індивідуальних досягнень...
В.Бакалюк, директор Митинецької ЗОШ І-ІІІ ст.,
відмінник освіти України. |