27 листопада 2014 року у Красилівській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 проходило засідання районної Школи молодого вчителя початкових класів за темою «Формування пізнавальної діяльності в учнів початкових класів», роботою якого керувала учитель початкових класів Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Гагаркіна Наталія Сергіївна, керівник ШМВ. У роботі засідання Школи молодих педагогів взяла участь методист райметодкабінету Абельчук Зоя Степанівна.
Психологічні особливості молодших школярів, їх природна допитливість, чуйність, особлива прихильність до засвоєння нового, готовність сприймати все, що пропонує вчитель, створюють сприятливі умови для розвитку пізнавальної активності.
А що таке пізнавальна активність? З психологічної точки зору пізнавальна активність – це міра розумового зусилля, спрямована на задоволення пізнавальних інтересів індивіда. Як педагогічне явище, пізнавальна активність є двостороннім взаємопов’язаним процесом: з одного боку, це форма самоорганізації і самореалізації учня, з другого – результат цілеспрямованих зусиль педагога в організації пізнавальної діяльності учня. Питання послідовності цілеспрямованого формування пізнавальної активності учнів та підготовки вчителя до проведення занять з розвитку розумових здібностей було розкрито у виступах Абельчук З.С., методиста РМК та Гагаркіної Н.С., учителя початкових класів Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
У ході практичної частини засідання молоді учителі відвідали інтегрований урок у 3 класі – «Урок мужності» та урок з музики у 4 класі, які на високому професійному рівні провели учитель початкових класів, «вчитель-методист» Кмець Л.П. та учитель музики Галюк В.В. (Красилівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1).
Учасники заняття, молоді педагоги, поділилися зернинками власного досвіду роботи з питання організації парної та групової роботи на уроках.
На завершення роботи учасники ШМВ за засіданням «круглого столу» мали змогу отримати відповіді на свої запитання, поділитись враженнями від змісту заняття, а також отримати домашнє завдання – підготувати педагогічне есе на тему «Моя роль у формуванні пізнавальної активності учнів».
Більше фото дивіться...
|