29 січня 2015 року на базі Красилівського НВК відбулися районні педагогічні читання на тему «Творча спадщина В.О.Сухомлинського у діалозі з актуальними проблемами сучасної школи».
Відкрила зібрання методист райметодкабінету З.С.Абельчук.
Тематика виступів учителів початкових класів загальноосвітніх шкіл району була різноплановою, вона охопила майже всі аспекти навчального та виховного процесів видатного педагога.
З планом можна ознайомитися тут...
Василь Олексійович створив оригінальну педагогічну систему, що грунтується на принципах гуманізму, на визнані особи дитини вищою цінністю, на яку мають бути орієнтовані процеси виховання і освіти. Він будував процес навчання як радісну працю, приділяючи велику увагу формуванню світогляду учнів.
Сухомлинський – автор 30-ти книг та 500 статей, присвячених вихованню і навчанню молоді. Головна книга його життя – «Серце віддаю дітям», удостоєна Державної премії УРСР у 1974 році, але, на жаль, посмертно.
Його життя – виховання дітей, особи. Василь Олексійович розвиває ідею виховання в дусі свободи, а свобода для нього – це творення свого життя, усвідомлений вибір власного життєвого шляху.
Протягом 32-х років Сухомлинський вів спостереження за поведінкою учнів, а потім ці спостереження виливалися на папір і ставали книгами. Майже 1500 художніх мініатюр-казок, оповідань, легенд, притч та новел створив великий майстер для молодших школярів.
Під час науково-практичної частини педчитань відбулася презентація досвіду роботи учителів початкових класів навчальних закладів району з питань реалізації педагогічних ідей В.О.Сухомлинського у навчально-виховний процес.
Усі учасники заходу відзначили, що такі педагогічні читання сприяють вивченню та впровадженню в широку педагогічну практику творчої спадщини великого педагога Василя Сухомлинського. Це ще раз підтверджує, що творчість його поцінована і надає можливість у повній мірі доторкнутися душею і серцем до прекрасних високохудожніх творів педагога-новатора; що розроблена ним педагогічна система збагатила педагогічну науку новаторськими ідеями і положеннями, зробила свій внесок як у теорію, так і в практику виховання і навчання.
А на завершення педагогічних читань були прийняті «Методичні рекомендації педагогічних читань на тему «Творча спадщина В.О.Сухомлинського у діалозі з актуальними проблемами сучасної школи».
Більше фото дивіться тут...
|