Семінар обласної педагогічної практики учителів світової літератури, який відбувся 22 жовтня, розпочався із цікавої та хвилюючої екскурсії стежками історичної пам’ятки садово-паркової архітектури Антонін.
Адміністрація Антонінської ЗОШ І-ІІІ ст. гостинно зустріла
Пулатову Л.Й. , методиста світової літератури ХІППО та учителів, котрі проходять курсову перепідготовку.
З науково-методичним супроводом викладання світової літератури у школах району познайомила присутніх Глущук Н.С., завідувач Красилівським РМК.
Стратегія оновлення уроку в контексті нових методичних позицій — це ключова проблема сучасної освіти, тому й учасники семінару мали нагоду прослідкувати процес викладання предмету від постулатів до власне самого уроку світової літератури.
Яким же має бути сучасний урок літератури? Дослідженням, пошуком методичних стратегій інваріантів роботи на уроці, власним баченням та досвідом поділились Синюк В.А. та Українець Н.О. (Антонінська ЗОШ І-ІІІ ст. ), Мазурок С.П. (Михайловецька ЗОШ І-ІІІ ст. ), Мартинюк Н.В. (Кульчинівська І-ІІ ст.), Муляр В.В (Волицька ЗОШ І-ІІІ ст.), Захарчук С.Б. (Красилівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4).
Завершився семінар «відкритою трибуною», де методист світової літератури ХІППО Пулатова Л.Й. та слухачі обласної педпрактики висловили власне бачення структури сучасного уроку світової літератури.
Учасники семінару прийшли до висновку, що сучасна школа має дати учневі позитивну життєву настанову, а урок світової літератури впливає саме на духовність, бо художній твір — це мистецтво слова, який несе виховну спрямованість.
Красилівський райметодкабінет висловлює щиру вдячність адміністрації Антонінської ЗОШ І-ІІІ ст. та учителям світової літератури, задіяним у проведенні семінару, за змістовну підготовку даного заходу.
Фото дивіться тут... |