15 січня 2014 році у Красилівській ЗОШ І-ІІІ ст. №
4 імені Героя Радянського Союзу Петра Кіндратовича Кізюна проведено чергове
засідання Школи молодого педагога-організатора на тему: «Організація діяльності
учнівського самоврядування в навчальному закладі», роботою якого керувала
методист РМК Щиборовська Т.В.
Перед
присутніми виступив начальник управління освіти, молоді та спорту Красилівської
РДА Романюк М.Ф., який зазначив, що учнівське самоврядування – це спосіб
організації життя учнівського колективу, це конкретна, систематична,
організована та прогнозована за результатами діяльність учнів, у процесі якої
реалізуються функції управління та вирішуються завдання, що стоять перед
школою. Результативним воно буде лише тоді, коли поєднають свої зусилля педагогічні
працівники, батьки та учні.
Заступник директора з
виховної роботиДика Л.Б. розповіла у
своєму виступі про створення в навчальному закладі єдиного колективу учнів,
педагогів, батьків, саме такий підхід забезпечує реалізацію принципів
гуманізації освіти, її демократизацію, методологічну переорієнтацію процесу
виховання на розвиток особистості учня, на освіту, основану на життєвих
навичках. Презентувала присутнім шкільний проект «Клас року»
... Читати далі »
15
січня 2014 року в Красилівському РБТДЮ відбулось засідання районної Ради
лідерів учнівського самоврядування, у якому взяли участь: Романюк М.Ф. –
начальник управління освіти, молоді та спорту Красилівської РДА, Ковтун І.В. –
методист Будинку творчості та 18 учнівських лідерів.
У
теоретичній частині засідання учасники ознайомились зі структурою учнівського
самоврядування Красилівського району та основними завданнями діяльності
районної Ради лідерів. Працюючи в групах, лідери склали мета-план активізації
діяльності учнівського самоврядування на рівні школи та району. У ході
обговорення вони продемонстрували своє бачення лідерства та його роль в житті
кожної дитини; висловили думки про труднощі в роботі учнівського самоврядування;
внесли пропозиції щодоорганізації
цікавого, змістовного життя у школі та залучення більшої кількості школярів до
роботи в учнівському самоврядуванні.