
15 листопада 2013 року в Кучинківській ЗОШ І-ІІ ст. відбувся районний
семінар-практикум директорів ЗОШ І-ІІ ст. на тему: «Інноваційні підходи до
інформаційно-аналітичної діяльності і внутрішнього контролю школи», роботою
якого керував начальник управління освіти, молоді та спорту Красилівської РДА
М.Романюк.
У своєму виступі начальник управління освіти, молоді та спорту
М.Романюк підкреслив важливу роль директора в упровадженні інноваційних
технологій у навчально-виховному процесі, зокрема відзначивши, що директор
школи є головною постаттю у створенні сприятливих умов для формування педагогічного колективу,
для введення у навчальних закладах новацій.
Завідувач районного методичного кабінету Н.Глущук акцентувала увагу
присутніх на етапах впровадження інновацій в управлінській діяльності, функціях директора,
шляхах досягнення успіху при впровадженні нового, а також презентувала
інформаційно-методичний посібник райметодкабінету «Вісник МЕТОДИСТА», присвяченого
темі інноваційних підходів та інноваційної діяльності керівника навчального закладу.
Головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту О.Заїка
зупинилась на питанні "Управлінська діяльность директора з питань
внутрішнього контролю".
Директор Кульчинківської ЗОШ І-ІІ ст. Д.Вовк поділилася досвідом з
упровадження інноваційних підходів до інформаційно-аналітичної діяльності та
внутрішнього контролю школи.
Практична частина семінару була представлена уроками: географії у 6
класі; математики у 2 класі; фізики у 9 класі.
Учасники семінару відзначили високий методичний рівень проведених
уроків.
Гостей вразив виступ учнів школи на виховному заході «Творчість
сьогодні – в ім’я завтрашнього дня». На заході були представлені різни види
учнівської творчості (танець у виконанні молодшої групи; спів у виконанні
вокальної групи; виступ Юрія та Миколи Вакальчуків – переможців районного етапу
шоу «Красилівщина має талант», лауреатів Всеукраїнського конкурсу-фестивалю
«Таланти багатодітної родини»; гурток «Живе слово» (керівник Н.Мартинюк).
Учасники семінару відзначили значні позитивні зміни, які відбулись
в естетичному оформленні навчальних приміщень, шкільних рекреацій: «Школа
оновлена, сучасна. Школа не функціонує, а живе, рухається вперед».
 |