30 березня 2012 року у Великому залі Красилівської райдержадміністрації відбулася педагогічна науково-методична конференція на тему: «Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми», роботою якої керувала завідувачка райметобкабінету З.Абельчук.
Для участі у конференції були запрошені працівники відділу освіти та його структурних підрозділів, керівники навчальних закладів, заступники директорів з навчально-виховної та виховної роботи загальноосвітніх шкіл, вчителі-предметники – керівники шкільних наукових учнівських секцій МАН, керівники гуртків.
У роботі конференції взяли участь заступник голови Красилівської райдержадміністрації Ковальчук Надія Володимирівна та керуюча справами виконавчого комітету Красилівської районної ради Ткачук Світлана Володимирівна.
З доповіддю за темою семінару виступила завідувачка РМК З.С.Абельчук.
В обговорені доповіді виступили Гуменюк Юрій Парфенович, учитель Красилівського НВК, який презентував досвід роботи з обдарованими учнями. Учасники технічного гуртка, яким він керує – переможці олімпіад, Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів Момот Максим (Кузьминська ЗОШ), Павловський Андрій, Баланюк Яна, Семенюк Ольга (Красилівський НВК) продемонстрували присутнім результати своєї праці.
Учитель В.Зозулинецької ЗОШ Козуб Олена Миколаївна розповіла про організацію роботи шкільної секції МАН, а її учениця Погребнік Юлія презентувала результат своєї наукової роботи. Також в обговорені доповіді взяли участь Синюк В. А., заступник директора з НВР Антонінської ЗОШ, Байдич О.В., директор Кузьминської ЗОШ, Барановська К.М., учитель Красилівського НВК, Лук’янчук Л.І., методист ДНЗ №10 м.Красилів, Лавренчук В.О., методист Красилівського БТДЮ, Ткач В,Д., методист РМК.
Усі виступаючі поділились досвідом роботи із обдарованими та талановитими дітьми, внесли пропозиції щодо покращення її результативності, упровадження інноваційних підходів до організації діяльності педагогічних колективів з даного напрямку діяльності.
Районна педагогічна науково-практична конференція прийняла Рекомендації щодо поліпшення роботи із обдарованими учнями.
|