29 жовтня 2012 року в Борисполі приземлився літак з Тбілісі, яким
повернулась переможною ходою із зайнятим третім місцем та цінним подарунком учениця 5-А гімназійного
класу Красилівського НВК «Гімназія та
ЗОШ І ст.» Юлія Янкевич.
Підготував ученицю та роботу до участі в Міжнародному конкурсі винахідників
«Leonardo Da Vinci» (27-28 2012 р., м. Тбілісі, Грузія) Гуменюк Юрій Парфенович, фахівець
вищої кваліфікаційної категорії, вчитель фізики, вчитель методист
«Красилівського НВК «Гімназія та ЗОШ І ст.»
Після заочного відбору конкурсу, що проводиться відповідно до рішення
Міжнародного оргкомітету конкурсу винахідників «Leonardo Da Vinci» та листа заступника Міністра
освіти та науки Грузії Н. Сургуладзе від 30.07.2012 року № 06-16/11312 щодо
ініціативи Міністерства освіти та науки Грузії та Національного наукового фонду
імені Ш. Руставелі з конкретними вимогами до наукової роботи, і Юлія виборола право представляти Україну.
Зі слів Юлії Янкевич:
- Виліт з Борисполя здивував, бо летіла вперше, але це виявилось не
страшніше ніж їхати автомобілем. Грузія – гарна країна, з гостинними, добрими
людьми, які підтримували та допомагали в усьому. У конкурсі брали участь багато
країн, але найбільше запам’ятались своїми роботами Турція та Вірменія. Дуже
цікавою була розважально-культурна програма. Надалі планую займатися науковою
роботою. Дякую своєму науковому керівнику за підготовку, батькам за підтримку
та координаторам поїздки за гарну організацію.
Зі слів Юрія Гуменюка:
- Я гордий тим, що учениця з Красилова змогла достойно представити Україну
на Міжнародному рівні та вибороти призове місце. Для мене це стало справжнім
подарунком До дня винахідників та раціоналізаторів (30 вересня). Хочу подякувати
в першу чергу батькам учениці, а також начальнику відділу освіти Красилівської
райдержадміністрації В.І. Снігуру, заступнику начальника О.М.Заїці, завідувачці
райметодкабінету З.С.Абельчук, адміністрації Красилівського НВК (І.І.Макарець, Г.В.Ополянчук)
та кафедрі англійської мови (С.В.Тимчук та Т.А.Блажевич) за підтримку,
допомогу, розуміння.